اسلایدر

السلام علیک یا سلطان خراسان

السلام علیک یا سلطان خراسان
کرامات امام هشتم
قالب وبلاگ

«تعاونوا علی البر و التقوی»

فراخوان  مشارکت در  اجرای طرحهای امام رضا (ع)

با سلام :به اطلاع کلیه ی بازدیدکنندگان و مخاطبان می رساند این پایگاه با در نظرداشتن ارتقا و رشد سطح فرهنگ رضوی در کشور از طرح ها ، مقالات ، نوشته ها ، تصاویر ، دل نوشته ها و ... دوستان عزیز که از این وبلاگ بازدید می کنند حمایت کرده و دست یاری برای رشد هر چه بیشتر این فرهنگ الهی در سطح کشور به سوی شما دارد . لذا دوستانی که تمایل دارند در این فراخوان شرکت کنند می توانند دل نوشته ها ، شعرها ، طرح ها ، تصاویر ، ویدئو ، خاطرات و ... خود را از آقا علی ابن موسی الرضا (ع) برای ما ارسال دارند .بدیهی است طرح ها و نوشته های دوستان به نام خودشان در اینوبلاگ ثبت شده و به بازدیدکنندگان و مخاطبان ارائه می شود ...


برچسب‌ها: فراخوان مشارکت در اجرای طرحهای امام رضا (ع)
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 12:12 ] [ مریم محمدی ] [ ]

تشرف رهروان نبوی و زائران رضوی به حرم امام خوبی‌ها

تشرف رهروان نبوی و زائران رضوی به حرم امام خوبی‌ها
بیش از هزار دانش آموز مقطع راهنمایی از شهرستان های تابع، با محوریت رهروان نبوی و زائران رضوی برای نخستین‌بار به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.
به گزارش ستاد خبری جشن های میلاد رضوی، این دانش آموزان که از شهرستان‌های نیشابور، چناران، شاندیز و طرقبه به مشهد الرضا مشرف شده بودند از برنامه‌های معنوی که در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود بهره‌مند شدند.
در ابتدای این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نوای گروه تواشیح و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع)، عطر دلنشین حرم رضوی به جان و دل این 
زائران رضوی رسید.
نفیسه غفوری تبار، 15 ساله در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مدتهاست منتظر این لحظه بودم به طوری که دقیقه شماری می کردم نمی دانستم با ورود به حرم چه باید بکنم ، چه بگویم، اما به محض ورود به حرم دلنشین 
حضرت رضا(ع) تمام حرف هایم را فراموش کردم فقط با آرامشی وصف نشدنی نظاره گر حرم بودم .
وی در ادامه افزود: قبل از ورود به حرم خیلی حاجت داشتم، اما هم اکنون با آرامشی خاص از حضرت رضا(ع) می خواهم دوباره من را البته با پدر و مادرم، هر چه زودتر بطلبد تا در کنار آن ها برای دیگران دعا کنم تا خداوند نیز هیچ بنده ای را از لذت این زیارت محروم نسازد.
وی ادامه داد: خیلی خوشحالم از اینکه امام هشتم(ع) قسمتم کرد تا به مهمان سرای حضرت دعوت شوم و برسر این خوان گسترده روزی خور حضرت باشم.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک ولادت حضرت رضا(ع) با اشاره به فرمایش حضرت رضا(ع) که می‌فرمایند: «خدا رحمت کند آنهایی را که احیاء می‌کنند امر ما را با آموختن معارف ما و انتقال آن به دیگران» خطاب به این جوانان تاکید کرد: این تنها یک روایت نیست بلکه حضرت رضا(ع)، برای کسانی که زانوی ادب می زنند و با معارف ما آشنا می شوند، دعا می کنند0
این استاد برجسته حوزه علمیه عنوان کرد: اگر می‌خواهید امام هشتم(ع) دعاگوی شما باشند فرهنگ و سیره رضوی را بیاموزید و آن را در زندگی و جامعه خود جاری کنید.
حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: جوانان عزیز به دنبال فقط زیارت نباشید، بلکه با ورود به این مکان مقدس، رضایت امام رضا(ع) را با نیکی و محبت به والدین بدست بیاورید تا مورد توجه و نگاه خاص حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باشیم.
در هنگام ورود این گروه از دانش آموزان، ﺑﻪ حرم مطهر رضوی ﺷﻮر و ﻧﺸﺎط ﻣﻌﻨﻮی خاصی فضا را پر کرده بود، دانش آموزان ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ورود به حرم اﻣﺎم رﺿﺎ (ع) با شور و اشتیاق وصف ناپذیری، 
صلوات خاصه امام رضا(ع) را یک صدا زمزمه می‌کردند.


برچسب‌ها: تشرف رهروان نبوی
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 12:9 ] [ مریم محمدی ] [ ]

علی :

من خیلی عاشق امام رضاهستم چندسالی میشه از همه اعتقاداتم دورشده بودم تااین مشکل نازایی پیداکردم که هفته پیش عمل داشتم که باید فقط خدا میتونه مشکلموحل کنه خواب امام رضادیدم شاید خیلی برام سخته ولی همین که نمازهایم دیگرقضانمیشود میشه گفت خواست خداوند بود که ازخداوامام رضامیخوام که حاجتموبهم بدندچون زندگیم داره از هم می پاشه.

عباس  :

دلم خیلی تنگه برات ببخشیدمنم مثل تو انجا غریبم فقط صدام کن .من می خوام به امام رضا بگم تو اربابی من باید انقدر از تنگ دستی خجالته خونوادمو بکشم دمت گرم ارباب

الهام :

سلام شمارو به خدا اگر مشهد هستین وحرم میرین به اقابگین من گنه کارم بطلبن خیلی به کمکشون احتیاج دارم

امینه :

با سلام و خداقوت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان من دختری هستم رنجدیده و دردکشیده و دارای معلولیت جسمی حرکتی در پای چپ می باشم . در خانواده ای مستضعف به دنیا آمده ام و با خانواده ام زندگی می کنم با پدرومادری پیروبیمار که بعد از 41 سال هنوز مستأجر هستند . پول کافی برای خرید خانه ندارند . ما 5 خواهر که همه مجرد هستیم . اگر سرنوشت زندگی ام را بنویسم یک کتاب قطور می شود . از هرکسی که کمک خواستیم جواب رد دادند . اسمشان را گذاشته اند مسلمان و شیعه . پس چه کسی باید به دادمان برسد ؟ مادری که همیشه مریض هست و ماهی 3 با دکتر می رود . دو تا چشمهایش آب مروارید آورد که عمل کردیم ولی خوب ندید ، دکترش گفت دو تا قرنیه هایش هم مشکل دارند که یکی پیوند قرنیه شد . خسته شدیم از غم و غصه خوردن . خسته شدیم از نامردمیها ، خسته شدیم از نامهربانیها ، شمارا به خدا قسم میدهم به حق امام رضا(ع) به فریاد و داد دل ما بیچاره ها برسید !


برچسب‌ها: دلنوشته ها
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 11:49 ] [ مریم محمدی ] [ ]


شهادت امام رضا(ع) تسلیت

 

هر چند حال و روز زمین و زمان بد است / یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است

حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای / آنجا برای عشق شروعی مجدد است . . .

عزای شهادت شاه خراسان تسلیت باد


برچسب‌ها: شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 10:0 ] [ مریم محمدی ] [ ]

اخبار مهم
08:351394/9/3 سه شنبه
حجت الاسلام علی انصاری :
طرح مصباح الهدی در مدارس استان قزوین اجرا می شود

در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، طرح مصباح الهدی در مدارس استان قزوین اجرا می شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، طرح مصباح الهدی در مدارس استان قزوین اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری افزود: آشنایی دانش آموزان با زندگی چهارده معصوم(ع)، تقویت و تعمیق اعتقادات دینی و ایجاد فضای انس و محبت به اهل بیت و ائمه اطهار(ع) در دانش آموزان و پاسخگویی به مسائل دانش آموزان در موضوعات دینی و مذهبی از جمله اهداف اجرای این طرح می باشد.

وی اضافه کرد: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکید مقام عالی وزارت مبنی بر ضرورت شناخت سبک و سیره زندگی و اخلاقی رسول گرامی اسلام)ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عنوان بهترین الگوی عملی و اخلاقی؛ در راستای اسناد فرادستی از جمله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، منشور توسعه فرهنگ قرآنی و برنامه پنجم توسعه این طرح اجرا می شود، همچنین مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان نیز در موضوع کیفیت بخشی و کاربردی نمودن آموزه های دینی و ائمه اطهار(ع) تأکید دارند.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: این طرح در تمام مدارس با استفاده از ظرفیت های موجود اجرا می شود و اهم فعالیت هایی که در این حوزه می توان انجام داد شامل زندگی امام معصوم(ع)، کرامات، حکایات، داستان های کاربردی، احادیث و روایات، برگزاری مسابقات فرهنگی-هنری از قبیل کتابخوانی، نقاشی، عکس، فیلم کوتاه، داستان، تئاتر و بهره مندی از فضای مجازی مانند وب سایت، وبلاگ نویسی، پیامک و ... می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در راستای اجرای این طرح برای هر استان یک امام معصوم در نظر گرفته شده است در استان قزوین مدارس فعالیت خود را درباره سبک زندگی و روایات واحدایث حضرت امام رضا(ع) برنامه ریزی و اجرا خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: مدارس باید تا پایان فروردین ماه سال 95 آثار برگزیده را به آموزش و پرورش منطقه ارسال و ادارات مناطق نیز فعالیت های برگزیده مدارس را تا پایان اردیبهشت ماه 94 به اداره کل ارسال کنند تا پس از بررسی در پایان خرداد ماه به اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ارسال شود.


برچسب‌ها: السلام علیک یا سلطان خراسان
[ شنبه 14 آذر 1394 ] [ 11:31 ] [ مریم محمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.... السلام علیک یا سلطان خراسان... آن دل كه به ياد تو نباشد، دل نيست قلبى كه به عشقت نتپد جز گِل نيست آن كس كه ندارد به سر كوى توراه، از زندگى بى ثمرش حاصل نيست.. یا امام رضا مددی......................
نويسندگان
لینک های مفید
لینک های مفید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content



حذف لینک مخفی ما حرام بوده و عواقب اخروی خواهد داشت

 السلام علیک یا سلطان خراسان

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/23/1213017_607.mp3&autostart=1&autoreplay=0&showtime=1&volume=70&volumecolor=0xD4D40D&equalizercolor=0x000000&theme=violet" />

❊✺ (کد صوتی ولادت امام رضا(ع ✺❊

ذکر روزهای هفته
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

کد تقویم

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج